onsdag 16 juni 2010

onsdag - hönis

Idag blev det hönis som varje onsdag. Myspys vid citadellet!
Efter lite kubbspelande där flyttade vi oss bort till tycho för lite
mat och dricka. Men eftersom jag ska upp vid halv sex imorgon så
kasta jag in handduken rätt tidigt. Jag borde egentligen sova nu för jag
vet hur mitt hue kommer se ut imorgon. Men det är bara till att bita ihop.
För imorgon åker jag, Lina, Hanna och Mattias till Tyskland så vi överlever
hela sommaren. Fint ska det bli kan jag lova!
Nu borde jag slänga ner datorn och hoppa in i sängen där min man redan har
attackerat kudden. Borde egentligen duscha också.. Men vafan, sist jag kolla
så va inte mina tre Tysklands-partners så himla känsliga? Fast jag måste medge
att mitt hår är riktigt fettigt och tror verkligen inte jag luktar bodylotion
längre.. Ja, det får minsann bli en dusch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar