fredag 28 januari 2011

mysdag.

Igår var en hanna&sabina-dag. Först skulle jag ju bli snittad i armen men det blev ombokat till tisdag. Så jag gick därifrån besviken med en bedövad arm. Sen hem till nygatan där vi hängde en stund till vi slut skulle ta BUSSEN till häljarp. Hanna har inte åkt buss på fem år och jag har blivit så bekväm att åka bil så det kändes konstigt, haha! Väl i häljarp gick vi hem till hennes föräldrar och snackade lite om resan. Sen tog vi den vita faran och tog oss tillbaka till stan där vi tog ut lellen på en runda, boka körlektioner till mig & sen det blev handling. efteråt åkte vi hem till henne igen. fyra slutade min elektriker och då passade vi även på att handla. och äntligen fick jag min choklad-donut! mys & besök av erika. love it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar