måndag 7 mars 2011

årets första spindel.

Nej, tack gode gud så var det inte i vår lägenhet!!

Under vintern brukar jag för det mesta glömma bort allt som har med spindlar att göra. Mest för att dem inte finns då plus att jag inte behöver känna rädslan krypa i hela kroppen på mig när jag flyttar något eller kollar bakom möbler, eller den stora klädhögen på golvet.

Så kvart över åtta imorse var jag INTE beredd på att få se en spindel. Jag kände den obehagliga känslan tre dubbelt än vad jag brukar. Herregud, det är fortfarande MEGAkallt ute. Bara för att solen har visat några strålar behöver inte dem tro att dem bara kan vakna till liv igen PANGBOM och skrämma livet ur en igen. Så tack vare det är jag nu mer uppmärksam och känner hur det kryper längst hela kroppen hela tiden. TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar