måndag 22 augusti 2011

ta-tag-i-livet-igen

Jaa, dags för ännu en gång att ta tag i livet. Imorgon blir det städning, organisering & skriva upp vad som kan tänkas behövas inom dem kommande månaderna. Förvaring av papper är ett big YES! Även jag ska ge mig själv en bitch slap och inte bara ta på mig ett par dagar gamla mjukisbyxor och Cims tröja och sitta med håret åt alla håll och kanter hela dagen. Mjukiskläder i alla ära, men man kan bära det med stil. Jag ska ta långa promenader med Leo vid havet med iphone-lurarna i öronen som sprutar ut spotifymusik. Eftersom jag antagligen kommer lägga på mig 12+ kilo fram till januari/februari så behövs promenader. Så förhoppningsvis blir det bara magen som blir stor som ett hus.. Lägenheten ska alltid se bra ut och jag längtar tills vår superduper underbara städredskap kommer! Denna gången lovar jag att jag antagligen kommer hålla fast vid allt. Nu ska jag äta glass med litervis chokladsås. Är man gravid så är man..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar