lördag 15 oktober 2011

BHAR AV

Igår förmiddag tog jag och Cim oss i kragen. Vi åkte till Malmö, köpte vagn, bilstol och blev några tusen fattigare men äntligen har vi det avklarat. Sängen är också köpt så nu är det bara allt mysigt smått som är klart och vi har lite mindre än 4 månader tillgodo. Perfekt!

På eftermiddagen blev det lite ärenden med Erika och hon fick även tillåtelse att färga mitt hår. Varm mahogny (stavning, whatever) men det blev inte riktigt som på förpackningen. Fint, men inte jättestor skillnad. Sen begav vi oss tvärs över gatan där Jennie bor, och där befann sig Hanna, Lina och My. Fia gjorde oss också sällskap och till slut var vi alla sju tjejer samlade. Man måste befinna sig på plats för att förstå stämingen vi skapar, men ja.. höjdpunkten för mina tjejer var idol medans jag hatar idol.. så under 2 timmar försökte jag visa att jag finns vilket resulterade i lite hugg men väldigt många skratt. Fia begav sig hem runt midnatt och vi andra la oss i våra sängar runt halv två. Sovrummet bestod av Jennie, My och Lina medans i vardagsrummet sussade jag, Hanna och Erika. Men innan jag somnade lade jag märke till att vi allihopa hade slängt av oss bharna på golvet och det såg lite halvmysigt ut. Haha! På morgonen blev det frukostmys och efteråt skildes vi åt. Varför gör vi inte detta oftare?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar