måndag 5 december 2011

ÄNTLIGEN

Idag fick jag svar på att jag äntligen har kommit flera steg fram. I Januari börjar jag plugga mina första kurser. Så jag hoppas jag får en snäll bebbe! För jag ska försöka plugga mer än halvtid så jag verkligen kommer igång. Äntligen kan jag börja tänka ut vad jag ska utbilda mig till efteråt. Mina drömmar som jag haft så himla länge, att jobba inom psyk, tar äntligen fart. Jag kommer kicka ass inom psykiatrin för det är inte bara ett jobb för mig, utan även ett stort intresse. Jag har t.ex läst ut en skolbok om psykiatri bara för att det är så jävla intressant. Jag älskar hur allting kan vända, bara sisådär. Som sagt, detta har varit min dröm sen i åttan och nu börjar det äntligen bli min verklighet. Dags att förbereda moster för att höra lite om kontakter :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar