måndag 19 december 2011

HEMMAFRU

Dagen började med ett besök hos veterinären med Leo, då min kära svärfar också följde med. Stygnen är borta och Leo är två kulor fattigare, men mycket leksaker&ben rikare :) Sen var det bara till att vika, hänga upp och slänga kläder. Både mina och Cims garderober är nu totalt städade och även sängkläderna är, hör och häpna, STRYKNA! Åh, vilken hemmafru jag har känt mig som idag, haha. Imorgon ska vi hämta vårt skötbord, vilket jag är superglad för. Nu är i stort sett allting fixat. Sängkläder tummen och skötbädd tummen är kvar att beställa. Har även bestämt dejt med My på onsdag. Min gravida mage tycker att något från Bullen & Bönans skulle passa oss mellan våra spring till tvättstugan! Eller hennes spring, jag stannar i lägenheten och passar Wilma ;) Nu blir det middag och ikväll står det mys med Erika, My och Fia på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar