tisdag 31 januari 2012

BABYSHOWER

I lördags började min dag med en vanlig frukost i stan med Hanna, Jennie, Lina och My på espresso house. Efteråt gick vi lite i affärer och sen bestämde vi för att åka hem till mig så Hanna kunde gå på toa, Lina kunde kolla på bebbens grejer och Jennie skulle låna en box. När vi kom hem så sprang My upp till sin lägenhet och Fia stod utanför med lilla William. Jag gissade på att dem skulle till My och tänkte inte mer på det. När jag öppnar ytterdörren ser jag massa stövlar och skor. Tänkte att antingen så har Cim blivit tagen på bar gärning eller så har jag besök. Inne i vardagsrummet är det tända ljus, paketer, rosa ballonger, dukat och fullt med fina tjejer! Mina systrar, mamma, svärmor, svägerska, mormor och vänner har ordnat en suprise babyshower! I nio månader har jag tjatat om att jag vill ha en men aldrig orkat fixa. Så gissa om jag blev glad!! Och överraskad ska vi inte snacka om. Jag är mer än tacksam för en helt underbar eftermiddag och jag hoppas jag en dag kan göra dem lika glada! Massa kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar