lördag 14 januari 2012

T-LILLA AT NIGHT

Ja, som sagt så blev det t-lilla för mig igår. Fick träffa Pernilla och hennes lilla Leia, vilket var supertrevligt! Efter dem hade åkt hem så gick jag, My, Wilma och Leo till konsum för att inhandla cocacola och jordnötsringar. När vi sen la på soffan så blev det bestämt att vi skulle ha en sleepover. Robin var inte hemma, så jag intog sängen bredvid My som på den gamla goda tiden! Hör och häpna, jag sov en HEL NATT utan att vakna en enda gång. Det var mer än tre månader sen sist det hände. Mådde som en prinsessa när jag vaknade av Wilmas underbara skratt och prat!
Idag har det blivit ett besök i y-staden med mamma, syster, Mattias, Mikaela och Paulina. Sen gick hela dagen åt att lära mamma sin iphone. Nu lär man aldrig bli av med henne på wordfued.. I skrivande stund ligger jag och lellen i sängen hemma i Landskrona. Jag är nyduschad och tung i kroppen. Vardagsrummet ekar eftersom soffan blev hämtad idag. Snart kommer Cim hem efter en bio med sina vänner. Då ska jag överraska honom med att han ska få åka och handla en räkbaguette till mig. Åh, vad glad han ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar