onsdag 15 februari 2012

40+3

Då har vi gått in 40+3, alltså tre dagar längre än vad jag och ärtan egentligen kom överens om! Men vill han/hon trängas därinne och sparka sönder mina revben så visst.. Det blir inget lördagsgodis för denna ungen, minsann! Klockan sju imorse slängde jag in två maskiner tvätt. Medans det höll på plockade jag undan, satte igång diskmaskinen, bädda sängen, åt frukost och sen slängde jag in alla nytvättade kläderna i garderoben. Klockan nio var jag klar med allt och har hela dagen tillgodo. Det blir en mysig promenad med lellen om ett tag, annars ska jag bara sitta och dricka mitt hallonbladste. Insåg idag hur sjukt många serier jag har hunnit kolla på under min graviditet. Fantasin börjar ta slut och jag kollar helt ärligt på Futurama nu, haha. En tecknad serie om framtiden. Jag behöver ha ut min unge nu!!

2 kommentarer:

  1. Vad bra, för Futurama har ju en ny säsong :D hahaha!
    Jag vill också ha ut din unge nuuuuuuu, för annars får vi inte träffas på läääänge :'( fast jag ska ju i och försig leva med honom/henne resten av livet sen, så vad är väl två veckor egentligen? hihihihiii :) PUSS PÅ ER

    SvaraRadera
  2. Futurama rockar sabina!!världens bästa serie :) nu har han gått flera timmar över min utsatta tid...hoppas han kommer inom det närmsta <3 puss

    SvaraRadera