fredag 10 februari 2012

INFLUENSA

Två dagar innan BF och jag är inne på tredje dagen med influensa. Just nu hoppas jag verkligen att ärtan väntar tills febern är borta! Både sjukvårdsupplysningen och MVC har fått samtal av två nojiga parents to be. Väldigt dåligt bemötande av sjukvårdsupplysningens SSK som tyckte att "har jag bara feber så behöver jag väl inte ringa." Plus så är ju nästan 39 grader inte så mycket feber enligt henne? Är bara höggravid, 35,8 i normal temp och tagit febernedsättande. Men tack vare dem kära Bm på MVC så är jag lugn. Ärtan sprattlar på och verkar ha det bra trots att jag kämpar mot febern. Men usch vilken noja och oro det har varit dessa dagarna! Tackar dem som har skickat och stöttat. Speciellt till mamma som har fått ca 5 samtal om dagen, Cims föräldrar som har tagit Leo och självklart Cim själv som har tröstat mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar