söndag 11 april 2010

11 April 2010

Kan ju börja med att säga att jag är enormt nöjd med denna helgen! Har spenderat både fredagen&lördagen hos Emmie på kungsgatan tillsammans med henne, Erika och Emma. Självklart har det blivit utgång båda kvällarna också. I fredags kom dock inte jag och Erika till tages utan vi hamnade istället i hennes säng och diskutera allt möjligt till typ kvart i tre tiden. Somnade gott sen, så vi till och med inte hörde telefonerna när Emma ringde typ tjugo minuter efter. Tycker om mina tre E-brunetter, ENORMT!

Inatt kom vi dock till tages allihopa! Och kan ju säga att det var bästa tages någonsin. För mitt i allt så stannade musiken och alla blev helt tysta. På scenen står min fina pojkvän och kallar upp mig. Framför våra underbara vänner och alla dem andra gick han ner på knä och fråga om jag ville förlova mig. Självklart sa jag JA!! Trots att det var på tages och vi var lagom brända så blev det väldigt romantiskt. För som sagt, våra underbara vänner var där och alla klappade när jag sa ja! Efter det beställde Cim in en champangeflaska för 700. Trots priset så var det inte gott, haha! Men självklart skålade vi och herregud vad jag älskar min fina pojkvän!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar