måndag 19 april 2010

19 April 2010

Min pojkvän är världens mest förvirrade människa. Jag ringde honom när han var i affären och bad honom köpa beasås och kroketter (what else?) och när han kommer hem sätter jag igång ugnen och hör honom säga. "Helvete!" Då hade han sååååklart glömt köpa kroketter och beasås. Aja, han köpte smoothiefrukter till vår nya smoothiemaskin ialla fall! Yes, den blev köpt idag! Så nu kommer alla gäster få smoothie när dem kommer hit. Fint till frukost, mellanmål, till kvällen och självklart när man ligger döbakis! ;)

Nu ska vi snart käka, så fort han har kommit hem med kroketterna och beasåsen! Sen ska jag iväg till kungsgatan (ovanligt?) och mysa med mina tre superfina E-brunetter.. Erika, Emma och Emmie! Ramlösa, cola och något gott ska jag ha med mig sen blir det en enorm tjejkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar