tisdag 13 april 2010

13 April 2010

Idag har jag och Mio varit ute i solen hela dagen! Han har lekt och jag har legat platt på mage och lapat sol. Nu kollar vi på tv och väntar på att mamma Jenny och lillasyster Ida ska komma hem! Idag blev jag även väldigt motiverad till att plugga ordentligt så jag kommer ikapp i kursen. Jag fick nämligen VG på en inlämningsuppgift! Karl tyckte om att den var personlig och jag hade intressanta diskussioner utifrån en av böckerna man läste till uppgiften. Så imorgon blir det först uteservering om det är sol och sen ska jag banne mig sitta framför datorn tills jag har lämnat in allt! Jag ska göra det!! Så är det bara. Liksom, hur svårt ska det vara för mig att bara sätta mig ner och göra klart allt på en kväll? Istället går jag i flera veckor och struntar i att plugga. Men som jag har sagt innan så har jag verkligen INGEN självdiciplin alls! Måste jobba på den. Nu ska jag mysa lite med Mio igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar