torsdag 8 april 2010

8 April 2010

Igår hölls det lill-lördag! Skulle egentligen kolla på fotboll med alla killarna men jag, Emma, Challe och Carro satte oss istället på balkongen. Flera liter vin, många cigaretter och mycket snack senare körde Cim ner oss till Inferno där det var i stort sett folktomt. Erika, Emmie m.m satt därnere med varsitt glas vin i handen. Men vinet ändrades snabbt till drinkar och shotar för oss. När vi hade druckit tillräckligt så begav vi oss hemåt. Jag skulle följa Erika hem men på vägen så tog våra cigaretter slut så det blev en runda på Olivers först. Sen kom Cim och mötte mig! Imorse mådde jag som jag förtjäna kan jag lova! Vid tolv ringer Erika och Emmie. En timme senare möter jag upp dem. Sen blev det en lång fika på stan! När vi kände oss mätta på chailatte och kaffe stack jag och Erika hem till henne och färgade mitt hår! Rätt mörkt men jag är nöjd :) Nu har Cim redan attackerat kudden och jag är väldigt sugen på att göra honom sällskap. Imorgon blir det festligheter och även på lördag. Tror jag får skjuta upp min vita månad ett tag till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar