torsdag 22 april 2010

22 April 2010

Då var det torsdag och bara en dag kvar till helg ;) Fint är det! I veckan har jag hunnit med en finfin PW med 6 underbara tjejer. Efter det fick jag äntligen solat också med Emmie, Erika och Emma. Sen att jag fick dela solarie med Erika var ju bara ett plus ;) haha! Igår blev det frukost hos kampharna med Kamph, Challe och Lina. Efter frukosten kom även Carro också hem! Myspys där sen kom Cimsan och hämta mig. Då åkte vi till Lund för att hälsa på Jill och Max. Tyvärr får man ju inte träffa lilla tjejen men fick se foton och herregud vad söt hon är. Pyttepytteliten men dösöt :) Efter det blev det hockey hos David med han, Cim, Kamph och Matte. Sen raka vägen hem och volta ner i sängen! Nu sitter jag här och har precis städat garderoben. Får ta en runda i lägenheten också. På måndag är det lite privat-visning av dem nyrenoverade lägenheterna för mig och Cim. Förhoppningsvis följer Carolin också med. Diskmaskin, yesyesyes!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar