lördag 17 april 2010

17 April 2010

Ligger i soffan och är dösliten! Mitt sällskap som bestod av Kamph och Adde har precis stuckit iväg på lördagsäventyr. Det blev frukost och hipp hipp sen typ kvart över nio då Adde väckte mig.
Igår slirade vi runt totalt kan jag säga! Det blev först middag med Erika, Emmie och Lina hos Emmie. Sen begav vi oss 16 trappor (viktigt, haha) upp till Erika. Där blev det massa glas vin, spel, trevligt folk och ett himlans hålligång! Klockan tolv sjöng vi för vår älskade Kamph som blir 24 år idag! GRATTIS! Kvart över tolv befann vi oss på Rådhustorget och gick mot Tycho. Nej, inget inferno ikväll. I början av kvällen var det typ ingen som skulle till Tages. Men var befann vi oss klockan ett? Jo, på Tageees. Jag och Kamph bestämde oss för att vara där max en timme. Men precis när sista dansen skulle börja så var vi fortfarande kvar. Mot kebabståndet sen taxi hem. När jag kom innanför dörren väckte jag både Cim och Adde. Konstigt? Haha! Men jag fick passa upp Adde med täcke, vatten och grejer. När jag gick och la mig hade jag teven igång där och Adde hade teven igång i vardagsrummet. Snackade lite om vad som hände på teven sen decka jag totalt kan jag lova! Min morgon har jag redan skrivit om så nu ska jag slänga ner datorn igen och inta soffläge som heter duga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar