fredag 16 april 2010

16 April 2010

Igår bestämde jag och Kamph oss för att luncha lite i stan! På morgonen skrev Kamph till mig att Matte också skulle med. När jag väl kom till Kamph så blev det en kopp kaffe, några cigaretter och lite snack. Sen kom Matte och även Päron. Vi kände oss redo för stan men först var jag och Kamph tvugna att gå på kattjakt! Men vi hitta ingen Albert utan lät fönstret vara öppet. Precis när vi kommer utanför dörren sticker Emil ut sitt nyvakna huvud och blev också sugen på lite lunch. Så, istället för bara Kamph fick jag även Päron, Matte och Emil som lunchsällskap. Lunchen blev på speakers! Men väl nere i stan var jag inte hungrig så det blev två cider för mig istället. Inte dåligt klockan ett på dagen? Behöver jag säga att det är döskönt att vara student ibland? Efter lunchen gjorde vi några ärenden sen åkte jag och Kamph hem till honom igen. Då hade Challe också kommit hem från skolan så vi snacka lite på balkongen. Eftersom jag inte hade ätit något under hela dagen så började jag såklart skaka i hela kroppen (som vanligt). Så min fina pojkvän hämta mig och köpte med mat hem till mig. I love you!! Halv sju befann jag mig på löparen igen. Då blev det grillning med Cim, Kamph och Emma. Även Carolin, Carro m.m befann sig där. Efter maten sa jag hejdå till Kamph och åkte hem till Mattes lägenhet med Cim och Carolin. Där blev det cider&vin och jag fick en superfin present av min fina Carolin! Matte kom hem och vi snacka lite en halv timme eller så. Sen blev både jag och Cim dötrötta. Så vi körde hem och gick raka vägen till sängen och somnade typ direkt, efter lite ekonomisnack, haha! Vi kan om vi vill ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar