söndag 25 april 2010

25 April 2010

Idag är det söndag och jag ligger i sängen. Har inte lämnat den för många gånger idag kan jag lova! Imorse va Carro här och snacka lite. Då passade jag och Cim på att städa efter gårdagens bravader. Vad hände igår då? Jo, först fick jag med mig Linn ner i stan på morgonen för att inhandla ett linne till kvällen. När det var gjort satte vi oss på 261 och tog en chailatte/vitamindryck i solen. Dövarmt blev det och jag var ju verkligen inte klädd för stekande sol! Väl hemma hoppa jag in i duschen, fixa mig och vänta på att Lina och Hanna skulle hämta upp mig och lämna av Cim och Böna. Egentligen skulle vi hem till Kampharna och dricka vin där men istället hamnade vi hemma hos Lina. Jag, Lina och Hanna njöt av solen på balkongen innan dem andra tjejerna kom! Vid halv tio tiden stormade vi vår lägenhet där Cim hade styrt upp fest för männen. Dans, goda drinkar, vin och massa skratt senare var det dags att sticka till stan. Jag, Cim, Lina, Böna och Hanna fick ingen taxi så istället tog vi våra ben och gick ner. Först tycho där Emmie fixade goda drinkar till oss och sen självklart Tages där jag och Hanna dansade bort fiskpinnarna vi åt hos Lina! Efter tages blev det kebab sen hem och sova. Där fick ni lite detaljer om min kväll! Ska sluta skriva såna långa inlägg.. Men vafan, ibland lever jag ett intressant liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar