söndag 2 maj 2010

2 Maj 2010

Igår blev det filmkväll här hemma tillsammans med Lina och My. Inte ofta man sitter hemma nykter en lördag, haha! Vi körde först ner till hemmakväll för att hyra film. Lina tyckte vi skulle se "Skotten i Knutsby." Den valde vi för det verka intressant med en verklighetsbaserad film. Men tji fick vi! Filmen var mer som en dokumentär där dem ibland la in rösterna från alla förhör och sånt! Som tur var så hade My med sig en extra film. "Den vilda jakten på stenen." På framsidan ser man en cowboykille tillsammans med en tjej från långt långt tillbaka i tiden. Vi satte ialla fall igång den och vi såg faktiskt hela filmen. Rätt bra faktiskt, haha! Efter lite snack körde dem hem och jag lade mig raklång i sängen. En stund senare fick jag Carolin bredvid mig i sängen också! Idag kom Cim hem från sin båt-tripp. Vi fick besök av mamma, pappa och lillebror. Sen körde vi till Ystad och var där en stund. Nu har jag precis deklarerat.. Sista sekunden men ändå vuxenpoäng till mig! Cim ligger i sängen och mår dåligt så nu tänkte jag stänga ner datorn och mysa med min man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar