lördag 8 maj 2010

8 Maj 2010

Är dötrött på mina rubriker. Dagens datum! Så efter detta inlägget blir det ändring på det. Bara så ni vet!

Igår blev det först gymmet med Hanna. Lite mjukstart inför måndag då vi ska ta tag i det på riktigt. Efter blev det solning och då följde även Hannas pojkvän, Mattias, med. Åkte hem där jag packa, sov, åt och duscha. CYKLA ner till Hanna, hämta Erika, inom Kungsgatan och sen ut till Svalöv för att kolla på fotboll i rena höstvädret. Ingen hit, så vi stack tillbaka till Landskrona. Efter lite fixning gick vi på boxarna. Inferno&Tages fick besök av oss även denna kvällen också. Efter Tages hamnde jag bredvid Erika i hennes säng. Hon skulle upp och jobba typ sju men klockan nio vakna jag av att hon fortfarande va hemma. Försovit sig duktigt, hahaha! Efter några timmars sömn till vakna jag till liv och gjorde Fia och Ålen sällskap. Blev bjuden på kaffe och allt, inte dåligt!

Nu har jag och Cim fixat till oss trots att jag har varit väldigt bakis hela dagen! Sandra och Mattias kommer snart. Då ska vi möta upp Cims föräldrar och åka till Hbg. Restaurangbesök och Big Comedy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar