lördag 29 maj 2010

i en 90säng.

Just nu ligger jag i min gamla 90säng i mitt gamla rum i Ystad. Känns väldigt konstigt att ligga här kan jag säga! Självklart är det skönt att vara hemma hos mamma, pappa och lillebror men ändå konstigt..

Idag ringde klockan på halv nio men jag stängde såklart av den direkt och ställde klockan på nio istället. Upp och fixa med kaffet (VUXENPOÄNG!!) och sen få upp min man som skulle iväg och jobba. Kvart i tio mötte jag upp Hanna utanför jobbet. Idag fick jag gå bredvid henne mellan 10-14 typ för att se hur allting gick till. Tänk om vi ändå kunde jobbat tillsammans varje gång? Men jag känner att jag kommer trivas superbra! När jag kände mig redo att lämna henne gick jag hem igen och rätt som det var va jag och Cim på väg till Malmö. Först till min söta Morfar där jag nästan grät när jag kom in genom dörren. Min lilla, lilla Morfar.. Nu måste han bli frisk! När han inte längre orkade med besök åkte Jag, Cim, Mamma, Rebecca och Simon till Mormor och Erik. Efter kaffe och kaka åkte vi mot Sjöbo, Eggelstad där min syster bor. Jag övningskörde lite och FY FAN VAD GRYM JAG ÄR! Efter ett kort besök där tog vi Mamma och Simon med oss till Ystad. Där satte jag och pappa oss och skulle plugga. Kom långt? Inte direkt kan jag säga..

Nu ska jag kolla på min vampyrman och njuta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar