måndag 24 maj 2010

2 mil och jag lever fortfarande

Idag gjorde jag och Hanna något jag aldrig trodde var möjligt för min del..
VI GICK 2 MIL!! Stolta över oss? Så in i helvete! Men såklart hade jag helt fel skor
på mig så nu ömmar mina benhinnor eller vad det är fruktansvärt mycket.
Efter promenaden gick jag hem och slängde mig i soffan och myste med fina vovven.
Någon timme efter stack jag och Hanna till hemmakväll och hyrde tre filmer.
Väl hemma slängde vi oss på soffan och satte igång Hachiko.
Ni som har sett den förstår att vi böla oss igenom filmen. Helt otroligt sorglig!
Efter den fick vi besök av fina tjejer som bestod av Erika, My och Emmie.
Vi satte igång Instängd 2 och kröp ner under filtarna tillsammans och hoppa och skrek.

Nu är jag hemma och ska snart mysa ner mig med mina fina killar och kolla på CSI NY!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar