söndag 9 maj 2010

slitsöndag

Igår blev det som sagt en helkväll i Hbg med Cims familj. Hade jättemysigt! Big Comedy var något av det roligaste jag har varit på. Inte dåligt att ha suttit typ 20 meter ifrån Robin Paulsson? Eller Henrik Schyffert? Ialla fall, när det var slut åkte jag och Cim till Kniven där Lina, Böna, Matte, Linn m.m befann sig! Runt halv tolv började folk droppa av. Till slut var det bara jag, Cim, Lina och Böna kvar. Blev en liten parjög där ;) Haha! Blev inte stan för oss. Det sluta med att jag och Cim satt i köket och prata medans Lina och Böna somnade i sofforna, haha!

Nu ska jag försöka plugga lite tänkte jag! Egentligen skulle vi börja rensa i förrådet idag så man kan börja packa lite så smått. Men uschnej, det orkar man inte idag. Ikväll blir det middag med min fina Phh, Erika. Hon hade lite skvaller att berätta och jag är glad för skvaller kan jag lova, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar