måndag 17 maj 2010

the weekend

Dags att skriva lite?

I fredags var det först tjejmiddag hos Jennie. Väldigt god mat, väldigt god dricka och världens bästa sällskap.
Det blev en titt i stan med tjejerna och lite dans på tages. Vid två tiden tackade jag för mig och tog en taxi hem.
I lördags vaknade jag väldigt bakis och väldigt trött. Men klockan tio började jag packa och tjugo i elva var jag och min pojkvän på väg till Småland för att spendera natten i deras stuga. När vi kom dit möttes vi av Cims föräldrar, Sandra och Mattias. Jag tog mig en titt och kollade på när Leo hoppa, rulla, skällde och sprang runt av lycka. Han älskade stället! Det gjorde även jag. Lite senare tog jag, Cim, Sandra och Mattias båten och fiskade i sjön. Mat, mys och prat blev det resten av kvällen.

Nu ska jag snart göra min absolut sista uppgift plus matrisen som ska vara inlämnad ikväll.
Tror inte någon förstår hur skönt det ska bli när denna kursen är slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar