torsdag 27 maj 2010

det är bara klabb

Innan jag kommer till rubriken tänkte jag berätta lite om min dag..
Började med ett telefonmöte med 2 av mina kära syskon.
Därefter trippa jag och Leo ner till stan för att möta upp Hanna.
Vi hämtade hem mat från Basilika och slängde oss i soffan och titta på filmen, Fame.
Vid fyra tiden kom Lina och hämta mig för en liten shoppingtur. Tyvärr hittade vi inga skor,
MEN Gina fick ett besök från oss och där la vi våra pengar och gick ut därifån väldigt glada.

NU ska jag förklara min rubrik.
Ännu en gång är det såklart rättssociologin. Jag fick precis tillbaka min tenta 3,
(som skulle varit rättad i Januari) och den blev inte godkänt.. Nähä, varför inte?
För att jag knappt skrivit en A4 och hon förstod inte riktigt sammanhanget i det jag har skrivit.

Jag tyckte det var jävligt konstigt så jag gick in och kolla vad jag hade skickat in till henne.
Då såg jag att det var det dokumentet där jag bara skrev ner lite stödord och sånt.
Galen på mig själv blev jag såklart! Men ännu värre blev det nu när jag ser att jag inte har min riktiga
tenta 3 på varken min eller Cims dator. Var fan har jag den? Jo, på mammas.. Trött på mig själv? JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar