söndag 30 maj 2010

underbara söndag

Den härliga söndagseftermiddagen är kommen denna veckan också. Men till skillnad från dem flesta söndagar är jag inte bakis. Min första vita helg på evigheter har inträffat! Har faktiskt varit rätt skönt att inte vakna upp med huvudvärk, illamående, torr i munnen och ångest sen gårdagen. Igår sov jag i Ystad och försökte plugga med pappa. Kom inte så långt som jag hade hoppats på menmen.. Vid ett tiden idag åkte vi till farmor och hälsa på henne. Cim kom och hämta mig några timmar senare och jag övningskörde hem :D Självklart inte inne i Malmö men sen gjorde jag! Inte för att skryta, men fy fan vad bra jag är!

Nu är Cim iväg och ska hämta mat och hyra filmer. Längesen vi låg och kollade på film en hel kväll. Leo ligger och myser här bredvid mig i soffan så jag ska lägga ifrån mig datorn och gosa ner mig hos honom. Blir tidigt i säng efter filmerna för jag är dödstrött och imorgon ska jag och Hanna träna och sen blir det pluggpluggplugg hela måndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar