onsdag 2 februari 2011

fortfarande sjuk :(

just nu hade jag kunnat ge upp ganska mycket för att bli frisk. det värsta som finns är att inte kunna somna pga smärtan, frysa/svettas, hostan, inte kunna andas, känna när febern stiger.. men det är även tredje natten utan min fina pojkvän. det roliga är att hade detta varit för ett tag sen hade jag bara tyckt att det var skönt, haha! men nu är det två helt olika människa och en helt annan kärlek :) mm, så är det! jag är vuxen, har lagt det förflutna bakom mig och börjat tänka på nuet och framtiden. sen att cim har börjat träna stenhårt hjälper ju lite också ;) nu är han inte en två meter lång pinne utan en två meter lång.. biffig pinne? haha! MEEEEN ialla fall så hoppas jag att detta är sista natten! för att inte tala om att jag får spel på att inte kunna träffa mina fantastiska, underbara tjejer heller! plus att jag vill kunna skriva om annat här än min feber, smärta, svettningar och sånt mysigt. nej, nu ska jag lägga mig till rätta här i soffan. tur att den är stor och bekväm!



1 kommentar:

  1. du blir snart frisk ska du se! :)))
    och är tillbaka i er mysiga säng på nolltid.

    SvaraRadera