söndag 13 februari 2011

sambofritt dag tre.

Idag är det alltså tredje dagen som jag kan göra vad jag vill, hur jag vill i lägenheten. Skönt är det! Fastän jag saknar cim så är det väldigt härligt att få vara själv en helg när man vet att han kommer hem igen och förhoppningsvis stannar föralltid. men såna här helgen tycker jag är bra. för det är nyttigt att komma ifrån varandra lite då och då. speciellt för mig eftersom jag älskar egen-tid! Imorgon är det andra gången vi "firar" alla-hjärtans dag som ett par och det är även andra gången vi är utan varandra. Förra året skicka han mig till alicante och detta året skickade jag honom till england. borde kanske bli en tradition? alltså är det min tur att åka nästa år.

igår blev det hålligång hos lina. det var tjejer i varje hörn och vrå. tjejfest alltså :) hade megaroligt och herregud, vi alla hamnade på tages! det var inte igår det hände kan jag säga. borde hända oftare!

nu ska jag göra erika sällskap med att kolla på pokemon. men nu zappar hon genom alla kanaler så jag ska ta fjärrkontrollen ifrån henne.

1 kommentar:

  1. Tips som alternativ till en manlig strippa till tjejfester m.m: http://slaventommy.blogspot.com

    SvaraRadera