onsdag 16 februari 2011

uppdatering.

Onsdag, och det var ett tag sen jag bloggade. Har haft en hel helg för mig själv men nu är Cim tillbaka. Skönt med egentid men självklart skönt att han är tillbaka. Plus så hade han med sig presenter hem till mig, hihi. Stort plus! Min calvin klein parfym, rosa tjejvodka, Victoria secret paket & kinderäggs-chokladen. Chokladen blev jag nästan gladast för. Eftersom både jag och min älskade Josso köpte med såna när vi åkte till Mallorca och åt upp alla 64 choklad på två veckor. Så det var lite kul att han tänkte på det. Men han är inte underbar för ingenting!

Har även börjat ta tag i mitt körkort, äntligen! Men ska ha det innan sommaren. Vilket jag får, eftersom jag egentligen är bäst på att köra bil. Vad har mer hänt? Jo, igår fick jag ca 300 000 nålstick i ca 50 minuter. Ont gjorde det, men nu sitter det där. Det jag säger till mig själv varje gång vare sig något bra eller dåligt händer. everything happens for a reason.


1 kommentar: