onsdag 2 februari 2011

sjukdag tre.

och det är fortfarande sex and the city samt one tree hill som är mitt sällskap. men trots min höga feber, min näsa som bara rinner och min mage som krånglar har jag släpat mig upp och ner från och till tvättstugan, vädrat i hela lägenheten, dammsugat och renbäddat sängen. när jag äntligen fick lägga mig ner och vara sjuk efter det förstod jag inte riktigt hur jag hade orkat allt det här. jag kunde knappt röra lillfingret efteråt. nu har jag kollat på typ halva av den första satc filmen. gick DIREKT in på hemnet och sökte efter en drömlägenhet till mig och cim också. haha! vilket jag gör (på skoj) rätt ofta. men jag vill iofs inte ha en drömlägenhet, jag vill ha ett drömhus. min walk-in har vi redan diskuterat och den ska bli lika stor (om inte större) än carries. det är ett måste! man blir rätt skadat när man kollar på sånt här för mycket. vi har redan en toppenfin, stor och nyrenoverad lägenhet. men ibland är man girig! nu ska jag fortsätta dricka hostmedicin, äta strepsils och försöka få i mig väldigt mycket vätska av alla slag som cim så snällt köpte hem till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar