torsdag 10 februari 2011

mystorsdag.

Idag har jag spenderat min dag på nygatan och hjälp hanna med hennes psykologi, eftersom jag är expert inom området :) när vi kommit en bit på vägen efter 5 timmar så gick vi och solade. sen mötte cim upp mig på hemmakväll där vi hyrde tre filmer och jag köpte massor med godis! så det blir myskväll ikväll, hihi. sen träffar jag inte honom förräns på måndag! varför? jo, för att jag är en så snäll flickvän som gav honom en fotbollsresa till england i julklapp. så han, böna, kamph och matte flyr fältet imorgon! jag och lina blir pojkvänsfria (WOOOOOHO!!)

cim lämnade precis soffan och jag hoppades på att han skulle ut i köket och fixa med maten. men neeejdå, han går in och duschar!! och eftersom jag är megahungrig får jag väl själv börja då.... typiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar