söndag 6 februari 2011

söndagsmys.

eftersom januari inte har varit någon direkt fest-månad för mig så blev helgen väldigt hård. men någon gång skulle jag väl hitta tillbaka till vinet och vår ack så kära tychobar? har även hunnit dricka smultronvin och spelat "jag har aldrig" med josso, ricky, cim och robin. idag har vi spenderat dagen hos mamma&pappa och sagt hejdå till pappa som flyttar till spanien på obestämd tid. good for him! nu sitter jag hemma i vår fina lägenhet och har kollat på resor hela kvällen. hittade ett nytt (för mig ialla fall) resemål som verkar helt otroligt. utanför afrika (som jag fattade det) så finns där två öar som skriker paradis!! första utresan är inte förräns i september så där finns lite tid att bestämma sig. kostar liiite mer än resor till typ mallorca, turkiet och så, men herregud vad värt det hade varit varenda krona! såg ut som att cim blev väldigt kär i bilderna också så jag håller tummarna. nu ska jag ut med den lille, sen dyka rätt ner i sängen och mysa med min pojkvän.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar