torsdag 24 februari 2011

ledig!

ansökan till skolor, lek&bus med sofia, lellen, gucci och geshia, besök hos erika, tvätta, kaffe med jennie och hanna, städa, renbädda sängen, duscha och duscha leo. nu ligger jag i soffan och väntar på att mitt hjärta ska ta upp den sista tvätten och sen köra och hämta mat. ja, såhär dagen innan löning är det man storhandlade förra månaden slut. men jag klagar verkligen inte. jag har mensvärk och behöver hämtmat. ikväll ska vi kolla på film och njuta av att många härliga tusen kommer in på kontot imorgon. löningsdagen måste vara bättre än både julafton och födelsedag ihop? ska även njuta av att jag är fan ledig imorgon också! plus att imorgon skickas sånt som anställningsavtal, betyg m.m till dem olika skolorna så det är helt klart! sen är det bara till att hålla tummarna och tänka positivt några månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar