tisdag 1 februari 2011

sjukdag två.

andra dagen jag ligger isolerad i sovrummet. det börjar bli ganska jobbigt. men idag fick jag trycka i mig piller och bege mig ner mot stan och bli skuren i armen. hanna höll i min väldigt svettiga hand hela tiden och trots vad jag hade väntat mig kände jag absolut ingenting. sen blev det frukost hos henne och då började jag känna hur tabletterna slutade verka. febern steg i väldig fart så jag åkte hem och sov. sen kom ricky och josso på besök en stund. efter det kom pojkvännen hem och han håller sig undan sovrummet tills det är vädrat, bytat sängkläder och sjuk-lukten har försvunnit, haha! så han lägger sig snällt på soffan ikväll. skönt att ialla fall ha honom här hemma. natten har varit fruktansvärt. det närmaste sig 40 grader inatt och jag var väldigt nära på att ringa hit cim. men jag fixade det själv :) men jag hade kunnat simma i mitt eget svett kan jag lova. nej, nu har jag kollat klart två säsonger av satc, och medans den tredje laddas ner blir det oth. ibland är det helt okej att vara sjuk faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar