torsdag 3 februari 2011

turkiet.

jag vill dansa turkisk dans, jag vill komma ner till restaurangen där chefen har reserverat ett bord till oss utan att vi bad om det, jag vill bli kastad i poolen av bartendern, jag vill bli lurad på 800 kr för turkisk massage, jag vill fylla askfatet så städarna blir arga, jag vill få in 4 helrör på en av sides inneställe som hotellägarens son betalar, jag vill åka en av dem nyaste bilarna med en full hotellägares son, jag vill ha mitt första bråk med erika 6 på morgonen efter en utekväll, jag vill försöka få tio minuter att gå genom att erika röker en cigg och sen jag efter, jag vill stå på huvudet, jag vill att besir/jimmy dansar till no speak americano, jag vill att hela restaurangen/baren sjunger för erika på hennes födelsedag & fixar tårta, jag vill stå bakom baren och ta slut på pina coladan, jag vill klättra upp för det höga staketet och ramla rätt ner på marken och sen gömma mig så inte hotellägarens son ser oss, jag vill hoppa över en mur och skrapa upp halva benet, jag vill få dumma sms av hotellägarens son som hatar mig sista dagen.. jag vill tillbaka och äta spagetthi bolognese för sista gången!





2 kommentarer:

  1. Äsch... dår är väl Istanbul och Just Bar bättre ;-) KRAM

    SvaraRadera
  2. haha, där kommer ett inlägg om vår Istanbul/just bar-tripp också ;) KRAM

    SvaraRadera