fredag 12 mars 2010

13 Mars 2010

Ligger fortfarande och kollar på OTH. Är inne på tredje säsongen nu! Att kolla på serier med massa drama, intriger och problem har alltid hjälp mig att glömma bort mina problem. Men inte denna gången! För denna gången är det verkligt. Varför är allting så lätt när det är skådespelare och inövade repliker? Varför kan det inte vara så i verkligheten? Varför är jag så rädd för att göra beslut som kan ändra om i mitt liv? Jag har aldrig varit det innan. Men just nu är det väldigt snurrigt och messed up i mitt huvud. Men idag tog jag faktiskt ett beslut som ändrade om lite. Jag sårade någon. Varför? Kanske för att jag egentligen är lycklig med min verklighet. Men jag vet bara inte om det. Jag kanske söker något bättre hela tiden när jag egentligen har det som är bäst för mig. Jag kanske bara tror att jag inte är lycklig. Kanske.. Men kommer jag någonsin bli riktigt säker? Kommer jag någonsin få rätt på vad det är jag vill ha? Jag vet inte. Men jag vet att jag måste tänka snabbt och ta rätt beslut. Innan jag sårar fler..

2 kommentarer:

  1. Det är obehagligt hur man kan känna igen tankar och känslor!

    SvaraRadera
  2. följ ditt hjärta..kom ihåg att du måste bli glad av personerna du ska ta beslut om...älskar daj syster lyster

    SvaraRadera