torsdag 18 mars 2010

18 Mars 2010

Idag hämtade Cim ut mitt paket från Nelly! Två high heels, tre klänningar, ett linne och en plattång. Snacka om att jag hoppa i soffan när jag såg det stora paketet! Trodde jag hade beställt hur mycket som helst. Men det var kartongerna som skorna låg i som tog så stor plats. Men för bara någon dag sen fick jag mitt paket från H&M också. En kjol, tre klänningar, skor och massa smått och gott. Nu är jag nästan redo för våren, bara en jacka som fattas också! Men när väl våren kommer så lär jag väl klaga över att jag inte har några kläder, haha.

Hade ett fint och långt samtal med Paula idag! Känns skönt att jag inte börjar bli galen utan att hon oroar sig för samma grejer som mig! Vi, rättssociologer till sommaren? Nej, det får vi inte in i våra huvuvden, haha! Men vi löser detta tillsammans.

Pratade även med pappa ett tag! Han visade mig en skola uppe i Stockholm som man kan gå en hypnosutbildning. I sommar ska jag ta den första kursen, baskursen. Han har redan tentat av basen så i höst ska vi gå avancerad 1 och tenta av den tillsammans. Kommer gå på runt 20.000 men det är det värt, säger pappa! Haha, tur han är rik :p Men jag skulle få jobba för honom plus att jag ska försöka öka på mitt sparkonto! Sa till Cim att han måste stoppa mig om han ser mig internetshoppa :p Haha!

2 kommentarer:

  1. hahaha sjukt kul om ni gör det tillsammans :D
    och är det den SUUUUUUPERFINA kjolen á la Alicante du menar från HM? Oh my säger jag i så fall. När får jag prova den? Haha.

    SvaraRadera
  2. haha, vi ska se vem som får bäst på tentan :D
    och JAAAA, det är det! Jag kan ta med den till Malmö så kan du prova den om du vill!

    SvaraRadera