torsdag 4 mars 2010

4 Mars 2010

Efter en heldag i Malmö sitter jag nu hos min kära killkompis Fredric "Dpe" och tittar på Criminal Minds samtidigt som jag försöker plugga i brist på annat. Leo ligger och sover bredvid mig. Mitt sällskap under dagen har varit Caroline medans Fredric har varit hundvakt. Det blev förlängda naglar, chailatte, massa snack, tittande i affärer och allt annat som en dag i Malmö med Caroline kan erbjuda. Nu är jag deppig, trött och spyr på allt känns det som.. Det mesta ialla fall! Men helgen ser lovande ut så jag hoppas jag blir på bättre humör. Klarar inte av för mycket känner jag! Är inte helt återställd efter allt som har hänt, min diagnos posttraumatisk stress och allt som händer just nu. Tror det får bli några stresshanteringsmöten igen. Men nu ska jag inte deppa ner min blogg längre! Så jag tackar för mig för ikväll och hoppas på att vakna upp gladare imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar