måndag 15 mars 2010

15 Mars 2010

Som jag brukar göra så skrev jag ett helt inlägg men precis när det var klart så radera jag det. Jag tror jag gör så omedvetet varje gång jag är ledsen eller mår dåligt för att jag helt enkelt bara behöver skriva av mig. Idag är en sån dag då jag känner mig väldigt deprimerad. Tror jag har gjort det ett tag nu men idag känner jag det verkligen. I det inlägget jag raderade skrev jag till en person som är väldigt oviktig för mig. Men eftersom hon är tillsammans med mitt ex så vet hon tydligen väldigt mycket om mig. Personliga grejer som jag berättade för min dåvarande pojkvän. Jag bryr mig inte om att han berättade grejerna för henne. Jag tror jag var ännu värre mot honom när jag gjorde slut. Men att hon använder dem emot mig nu, när allt hände för flera år sen, tål jag bara inte. Jag har inte haft kontakt med henne på väldigt länge och helt plötsligt får jag ett mejl om varför jag har blockat henne på bilddagboken. Big deal tydligen.. Självklart blir det tjafs och helt plötsligt får jag ett mejl där dessa personliga grejerna står på ett väldigt elakt sätt. Jag vet att dem flesta vet allt som hänt mig.. Men ingen har någonsin gjort narr av mig för det. Vilket jag förstår! Jag tänkte skriva ut allt som hände, men jag vet vilket snack det hade blivit. Istället vill jag bara säga till den här människan; sluta skriva om mig i din blogg. tur att du och din pojkvän bor 10 mil ifrån mig och fy fan vad du borde skämmas över dig själv! Såja, nu är dessa 3 meningar skrivna och jag kommer aldrig mer tänka på varken henne eller honom igen.

Blev ändå ett inlägg jag egentligen inte ville skriva.. Men jag mår bättre!

2 kommentarer:

  1. hej, får skriva till dig här,jag har tagit bort din blockering på facean! :) känn dig inte tvingad attgöra detsamma, haha ;)

    SvaraRadera
  2. tja! men nu kände jag mig tvingad ;) haha, skoja! jag skicka till och med en vänförfrågan. känn dig inte tvingad att tacka ja ;) haha!

    SvaraRadera