lördag 6 mars 2010

7 Mars 2010

Ja, jag sitter fortfarande uppe.. Verkligen inte självmant! Hade behövt sova förlängesen i och med att träningen börjar klockan nio i Malmö. Men, jag mejlade min tränare och sa att jag inte kunde träna! Ännu en gång låter jag andra förstöra för mig. Anledningen till att jag sitter uppe behöver jag inte dra upp här! Nej, så kul ska inte smygläsarna ha. Dem kan gott fundera lite! Kan ju säga att jag måste ta en liten funderare på hur jag vill ha mitt liv just nu. Jag har sagt hela tiden att inget får komma ivägen för pluggandet, träningen eller mitt mående. Men nu sitter jag här och har ingen lust alls att plugga längre, får strunta i träningen imorgon och mår jävligt dåligt. Känns som ett lite halvtaskigt inlägg, men bara för att jag är vaken så behöver inte det betyda att jag är pigg. Tvärtom! Jag är dötrött men kan icke falla i sömn. Leo ligger här bredvid mig i sängen och sover! Han är bäst, min lilla kille. Nu ska jag slänga ifrån mig datorn och försöka sova. Jag och Leo kan ligga hur vi vill för det är väldigt mycket plats här inatt.. Inget jag är ledsen över för tillfället, faktiskt! Jag orkar inte bry mig så mycket om allt just nu heller, men jag kan lova att jag tänker aldrig, aldrig sluta vara med mina killkompisar. That's it! Lär väl inte komma ihåg ens hälften av vad jag har skrivit för nu märker jag verkligen hur trötta mina ögon är. Känner mig lite halvfull, haha. Stor godnattpuss till mina älskade och fina vänner + familj!

2 kommentarer: