lördag 6 mars 2010

6 Mars 2010

Denna lördagskväll består av plugg, mys med leo, tända ljus och darinmusik. Min kära pojkvän är på killfest och självklart är då inga tjejer välkomna. Så jag tänkte att jag skulle ta tag i mig själv och plugga. Har inte kommit så långt men ska börja sätta fart nu. Imorgon är det träning 9 på morgonen så måste i säng tidigt också! Har inte lyckats besöka gymmet en enda gång på två veckor. Så dåligt! Måste ju träna upp armar, ben, rygg och mage.. Haha, typ hela kroppen alltså! Men jag ska komma igång med det! Nu ska jag ut och smygröka sen sätta Cims dator i knäet -det är där jag har alla arbeten- och börja skriva! Vill bara också säga att idag har jag och Cim varit tillsammans i 9 månader! Månader som har varit fulla av allt möjligt. Men självklart mest kärlek. I LOVE YOU!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar