fredag 19 mars 2010

19 Mars 2010

Idag fick jag gå den berömda "walk of shame" hem, haha! Samma kläder som igår och ruffsig frisyr. Men inte skämdes jag ett dugg! Spenderade natten med Erika i hennes och Fias lägenhet. Fy fan vad avundsjuk jag blev! Vill också ha en stor lägenhet. Det blev massa snack och tv-tittande. Det blev även diskussioner om spöken, jordens undergång, rymden, hälften häst/hälften människa och massa annat som alla inte förstår att man kan diskutera, haha! Hade riktigt kul och jag är så glad att allt har löst sig! Ikväll blir det dejt med mina systrar och Robert Pattison. Vi ska ha biomys och ta något att käka innan! MYSPYS! Är i Landskrona igen vid tolv tror jag, kanske utgång då? Hade varit funny! Nej, nu ska jag slänga på mig lite kläder tänkte jag! För om en timme kommer Cimsan hem och då ska vi köra direkt till Malmö och möta upp mina dejter.

2 kommentarer:

  1. never regret something that ONCE made you smile. om du nu ska klaga på särskrivning.

    SvaraRadera