onsdag 17 mars 2010

17 Mars 2010

Har inte gjort mycket vettigt idag! Lagat mat, typ.. Borde plugga, men har inte haft någon som helst lust till det idag! Sökt in till 16 utbildningar överallt i landet har jag faktiskt också gjort! Snacka om att jag kommer bli deppig ifall jag inte kommer in på någon, haha :p Men nu är det mest program, så man kommer någonstans i livet och får ett jobb. Vill så sjukt gärna köpa hus nu, haha! Jag och Cim är inne och kollar varje dag, typ. Tror vi behöver det så vi inte försöker döda varandra i lägenheten ;) Men som sagt, det är överallt i Sverige. Så jag lär få flytta var jag än kommer in! Sett mig uppe i Umeå i tre år? Pallar inte vinter-året-om :p Men sen kommer jag ner till Skåne igen med bra jobb och ska banne mig köpa hus direkt, haha! Den stora frågan är hur vi kommer göra med vår lilla Leo! Jag kommer inte klara mig utan honom i flera år! Kommer ju lätt sno med mig honom ;) Hoppas på att komma in i Stockholm faktiskt! Både för att det hade varit nice att bo däruppe plus att Malin hade fått mig som inneboende, haha! Jag vet att hon hade gillat det ;D

3 kommentarer:

  1. Ja klart du ska bo hos mig! för 500kr i månaden så är badrummet ditt ;-)

    SvaraRadera
  2. haha, fint! då får du betala för varje besök därinne också ;) haha!

    SvaraRadera
  3. då kommer jag kissa och duscha på jobb ;-)

    SvaraRadera