onsdag 31 mars 2010

31 Mars 2010

Får passa på att skriva lite nu när jag ligger helt död i soffan! Jag har fått feber och döont i halsen. Kan vara för att jag levde som en jävel förra helgen? Men nu är det påskhelg och då blir det lika jävligt. Så nu knarkar jag ipren och försöker dricka tonvis med vatten. Cimsan kom hem med barnmat, popcorn och choklad till mig. Bara jag som går upp i vikt när jag är sjuk? Men han handla även hem allevo och sånt som jag kan börja på igen så fort jag blir frisk och denna helgen är över! Eftersom vi står för förfest så städar han nu hela lägenheten.. i boxer!! Haha, det ser så jävla roligt ut. Nu ska jag kolla runt på ännu fler lägenheter. Har även hittat en trea i ett radhus! Finfint :) Sen ska jag slänga iväg datorn igen och få i mig lite choklad och fortsätta kolla på pojkvännen när han springer runt och städar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar