tisdag 2 mars 2010

2 Mars 2010

Dålig uppdatering - dåligt med tid. Känns som att det är fullt upp hela tiden! Även ifall jag kanske bara har t.ex en föreläsning på två timmar så förstör det hela dagen.. För antingen så hinner man inte göra något innan eller så orkar man inget efter. Jag är väldigt trött om dagarna! Orkar inte liksom inte göra något nytt heller. Eller något spontant som att typ "ah, jag sticker och tränar nu." Måste istället tänka igenom, innan jag somnar, hur min dag ska se ut. Ändå blir den aldrig så! Jag har verkligen ingen självdiciplin helt enkelt.. Fastnar jag vid msn, facebook eller något bra tvprogram så kan jag inte riktigt bara tänka "gör jag nu klart uppgiften så har jag all tid i världen att göra vad jag vill sen." Eller, jag kan tänka det.. Men jag gör aldrig det! Boken ligger uppslagen här bredvid mig och jag bloggar istället. MEN för att ge mig lite positivt så har jag faktiskt gjort en uppgift på inlämning 4. Man måste väl se det positiva i allt, haha! Min syster är hemma i tryggt förvar igen. Jag vet att hon inte vill vara i Sverige, men hon ser också det positiva i det hela. Att hon är hemma hos oss igen! Men jag svarade på hennes sms med att "vi är snart härifrån igen, på något sätt." Och hon svarar "ja, vi ska bara komma på var vi ska." Men jag vet att vi fixar det.. Nu ska jag försöka återgå till pluggandet. Försöker bara komma på bra musik att lyssna på samtidigt! Fan vilka problem jag har, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar