torsdag 25 februari 2010

25 Februari 2010

Idag är det torsdag och imorgon är det helg. Det är även min sista kväll på posten. Gosh, vad jag längtar tills den är över! Har suttit och försökt göra klart uppgift 3 så jag kan börja på uppgiften från den nya delkursen snart. Men det är hopplöst! Jag hittar ingenting om dem sju idealen och det där med genusteorierna har jag säkert gjort fel. Fruktansvärt störigt, vill bara ha den klar nu. Mitt i allt pluggande har jag hunnit få besök av Carolin och Sune. Både och jag Leo blev superglada! Blev bus för hundarna och prat för oss. Nu ligger min fina bebis bredvid mig och sover på rygg med tassarna i luften. Han är helt underbar och charmig. Tråkigt att jag snart måste väcka honom men jag är trött och tänkte hoppa in i sängen. Idag fick jag även ett mejl angående volontärjobbet i Spanien. Fick lite datum som kunde passa mig och tänk för att det gjorde dem! Skrev tillbaka att 14/7 passar mig perfekt men sen började jag tänka efter att jag vill vara hemma under juli. Så ska försöka hinna mejla dem imorgon om att jag hellre åker i juni, när min kurs är avslutad. Två veckor planerar jag att vara där. Hade gärna varit där en månad men jag vet inte alls hur detta kommer passa mig. Kanske åker ner där igen, vem vet. Men kul att det blir av ialla fall :) Nej, nu ska jag sätta igång nerladdningen av Criminal minds säsong 1 så den förhoppningsvis är klar till imorgon. Älskar väl det programmet. Hade sjukt gärna kunnat plugga till beteendevetare inom kriminalen som dem är. Nej, puss och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar