torsdag 11 februari 2010

11 Februari 2010

Igår kom Carro och hälsa på. Hon hade med sig sin lilla bebis, en helt underbar Jack Russel valp. Det blev full fart i lägenheten, haha! Leo och Sune (som valpen heter) lekte i timmar. Skönt att Leo har en liten kompis i sin egen storlek. Fast just nu är Sune mycket mindre! Kommer upp bilder på dem senare :) När Carro och Sune begav sig hem så blev det Malmö för min del. Min snälla pojkvän körde mig och Leo (Fredric ville mysa med honom) till Fredric. Vi gick upp till honom en runda. Efter det tog körde vi till JT för lite killkväll med pizza och fotboll. Hade superkul förutom att fotboll inte riktigt är min grej :o Men sällskapet var första klass! Nu ska jag snart hoppa in i duschen. Sen blir det gymmet med Emmis. Haha, ja jag måste duscha håret innan jag ska träna! För efter träningen blir det fika i HBG och då hinner inte mitt hår redas ut tills dess kan jag säga! Men jag kan lova er att jag ska självklart duscha kroppen efter. Blir även bilstereojakt till Emmis nya, guldiga audi! Fint med en liten roadtrip i den ;) Nej, nu måste jag sätta fart! Emmis tutar här utanför om en timme typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar