söndag 21 februari 2010

21 Februari 2010

Sitter med fet träningsvärk sen gymnastikträningen. YES, imorse tog jag tag i det och började dagen med att studsa rundor på trampetts och tumblingsgolv. Stelare än stelast var jag, men herregud vad roligt det var. Fick ha pass på salto och flickis, men sett mig klara det efter 6 år? Haha! Min tränare kom fram till att jag fortfarande har tekniken på allt jag gör men att mina armar inte orkar bära min kropp. Så nu måste jag träna mina armar ordentligt på gymmet så jag orkar slänga runt mig i handvolter m.m! Imorgon ska jag träna småbarnen. SÅ KUL!! Har alltid velat vara tränare och nu bara fråga dem direkt. Nej, nu ska jag kolla på SATC och äta varma mackor med min pojkvän. Har haft en helt underbar söndag tillsammans! Inte ofta det händer nuförtiden, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar