onsdag 24 februari 2010

24 Februari 2010

Sitter och kollar lite på volontärresor. Jag vet, jag har många bollar i luften. Men det är så mycket jag vill göra! Jag har anmält mig att volontärjobba med hemlösa hundar i Spanien i sommar. Det är ett svenskt företag som har hand om det. Verkar riktigt bra! Har också kollat på barnhem i Asien. Men en månad går på runt 11000 plus pengar att överleva. Och då ingår inte flyg m.m! Tråkigt att det ska vara så dyrt. Fast jag ska fortsätta kolla runt. Har hittat massa nya sidor idag! Förresten, funderar ni på att skaffa hund? Då hade jag kontaktat http://www.sos-animals.se/default.asp. Det är det företaget jag har skickat anmälan till. Dem har hundar i alla storlekar och raser. Att adoptera en hund därifrån går på 4900 och då ingår alla hälsokontroller, flygresa m.m! Min favorit är hunden "Ella" men tror inte Cim hade gått med på en till, haha. Många av dem är renrasiga! Där finns flera andra bra sidor också. En med hundar från Irland (kommer inte ihåg sidan.) Där fanns två underbara chiuauor och massa andra fina hundar. Nu ska jag fortsätta mitt sökande! När Cim kommer hem ska vi till ystad och käka middag!

1 kommentar:

  1. GUUUUUUUUUUUUUUD VAD GLAD JAG BLEV AV ATT LÄSA DETTA INLÄGGET!!!! Åååh vad du är en bra liten människa :) <3

    SvaraRadera